میں نے کیسے صرف چار مہینوں کے اندر اپنے خوابوں کی کار خریدنے کے لیے 1 کروڑ کمائے



کیا آپ کے پاس کافی پیسے ہیں؟ کیا آپ کے پاس وہ سب کچھ ہے جس کے لیے آپ سوچتے رہے ہیں؟ جس طرح آپ کی زندگی چل رہی ہے کیا آپ اس سے خوش ہیں؟ اگر جواب "ہاں" ہے، تو پھر اپنا وقت ضائع مت کریں اور اس صفحے کو بند کر دیں۔
جن کا جواب "نہیں" ہے، وہ پڑھنا جاری رکھیں۔ میں آپ کو بتاؤں گی کہ کیسے آپ اپنی کل وقتی تنگ کرنے والی نوکری چھوڑ کر گھر بیٹھے بٹھائے صرف 2 دنوں کے اندر ہر روز 8500 یا 18000 روپے کمانا شروع کر سکتے ہیں۔
مجھے اس کام میں کامیابی نصیب ہوئی، اور اگر آپ خواہش مند ہیں، تو آپ بھی کامیاب ہوں گے! اگر میں اپنا راز آپ کے ساتھ شیئر کرتی ہوں تو اس سے مجھے کوئی نقصان نہیں ہو گا، جبکہ یہ آپ میں سے کچھ لوگوں کی زندگی کو ہمیشہ ہمیشہ کے لیے بدل دینے اور بالآخر مالیاتی طور پر آزاد کرنے میں مدد فراہم کرے گا۔
پہلے، کچھ الفاظ میں میرا تعارف۔ میرا نام سائرہ ہے۔ میری عمر 26 سال ہے۔ میں کراچی کی باسی ہوں، اور میں ایک خاندان کی بس عام سی لڑکی ہوں، جو کسی بھی طریقے سے "امیر" تصور نہیں کیا جا سکتا۔ میں متوسط-عمر کے والدین کے گھر پیدا ہوئی۔ میری والدہ کلینک پر کام کرنے والی ایک نرس تھیں، جبکہ میرے والد صاحب تعمیراتی مزدور تھے۔
جب میں چھوٹی تھی، تو مجھے یاد ہے کہ میرے والدین سستے سے سستی روٹی اور کپڑا خریدنے کے لیے ہر دم کوشش کرتے تھے۔ اگر وہ خوش قسمت ہوتے، تو وہ تفریحی چھٹی کے لیے کچھ بچا لیتے یا مجھے اپنے رشتے داروں کے ہاں بھیج دیتے۔ ہم 3 یا 4 سال میں ایک بار یورپ بھی جا سکتے تھے۔
جب میں ہائر سیکنڈری سے گریجویٹ ہوئی، تو میں یونیورسٹی جانے کا نہیں سوچتی ہے، کیونکہ مجھے اپنے والدین (پہلے ہی ریٹارئرڈ) کے لیے اور اپنے لیے پیسے کمانے تھے۔
تو اس لیے میں نے ایک نوکری تلاش کی، تقریباً 45 ہزار ماہانہ تنخواہ کے ساتھ سیلز اسسٹنٹ کے طور پر کام کیا۔ یہ 2008 کی بات ہے، اور یہ کراچی کے لحاظ سے بہت اچھی ابتدائی تنخواہ ہے۔
میں نے اپنی زندگی کے لیے کافی پیسے کمائے، لیکن میرا ایک خواب تھا کہ میں نئی نویلی مرسڈیز بینز خریدوں۔ میں جانتی تھی کہ یہ بہت مہنگی ہے اور مجھے کئی سالوں کے لیے پیسوں کو جوڑنا پڑے گا۔ البتہ، یہ مجھے تنگ نہیں کرتا تھا۔ بہر حال، یہ ایک خواب تھا، اور آپ اپنے خواب کو صرف ایک دو دن کے اندر پورا نہیں کر سکتے۔ خیر، اس وقت میں یہ سوچتی تھی۔۔۔
پھر میں اپنی مالیاتی حالت کے بارے میں بہت پریشان تھی، مہنگائی کی وجہ سے قیمتیں بڑھنا شروع ہو گئیں تھیں اور کراچی میں رہنا مزید مشکل ہوتا جا رہا تھا۔ لوگ پریشان تھے لیکن میں جانتی تھی کہ مجھے کام کرنا جاری رکھنا ہے۔
البتہ، مزید 3 مہینے گزر گئے، اور بچوں کے کپڑوں کی دکان جہاں میں کام کرتی تھی، وہ دیوالیہ ہو گئی، تو پھر میں خالی ہاتھ، کسی بھی نوکری یا آمدنی کے ذرائع کے بغیر، اپنے ماں باپ کی ریٹائرمینٹ کی مراعات پر زندگی گزار رہی تھی۔
وہ وقت حقیقی طور پر بے روزگاری کا وقت تھا۔ میں انٹرنیٹ پر کسی بھی ممکنہ نوکری کے موقع کی طرف مایوسی کی نظروں سے دیکھ رہی تھی، لیکن دو مہینے گزرنے کے بعد، کوئی فائدہ نہ ہوا۔
مزید دو ہفتے گزر گئے، اور میری تمام امیدیں دم توڑنے والی تھیں، جب میں ایک ویب پیج پر آئی، یہ اس شخص کی کہانی ہے جس نے نیٹ پر، اپنے کمپیوٹر کے سامنے، گھر بیٹھے بٹھائے 1 کروڑ روپے کمائے تھے!
اس نے کہا کہ اس نے Olymp Trade کے ذریعے بائنری اختیارات کی تجارت کی تھی۔
میرا سر چکرا اٹھا۔ کیا یہ وہ موقع ہو سکتا ہے جسے میں ڈھونڈتی رہی ہوں، جو زندگی میں صرف ایک بار آتا ہے ؟
شروع میں، میں بمشکل ہی کچھ سمجھ پائی تھی، لیکن میں مزید معلومات، ویب سائٹس، فورمز، بلاگز، اور اس موضوع پر دیگر ماخذین کی تحقیقات کرتی گئی، اور بالآخر، مجھے اس بارے میں کافی معلومات حاصل ہو گئیں۔ میں بہت خوش تھی جو مجھے آج تک یاد ہے۔ میں یہ سوچ کر بہت خوش ہوتی تھی کہ میں ایک ماہر بن چکی ہوں اور اب آن لائن پیسے کمانا شروع کر سکتی ہوں۔۔۔
اب، میری کہانی سے تھوڑی سی کنارہ کشی اختیار کرتے ہیں، کیونکہ میں یہ بھی جاننا چاہتی ہوں کہ میں کس بارے میں بات کر رہی ہوں۔ میں آپ کو مختصراً بتانے جا رہی ہوں کہ بائنری آپشنز کیا ہیں، تاکہ آپ کو درجنوں ویب سائٹس کو دیکھنا نہ پڑے، جیسا کہ میں نے کیا۔ میں آپ کو بہت سارا وقت اور جدوجہد سے بچاؤں گی۔
بائنری آپشنز مالیاتی مارکیٹس میں کمانے کا ایک سیدھا سادھا، تیز، اور انتہائی منافع بخش انقلابی طریقہ ہے۔ شاید آپ جانتے ہوں کہ مالیاتی مارکیٹس وہ جگہیں ہیں جہاں کرنسیز، جیسے ڈالر، یورو، پاؤنڈز 24/7، یعنی کسی بھی وقفوں یا چھٹیوں کے بغیر تجارت کیے جاتے ہیں۔
بس جو آپ کو کرنے کی ضرورت ہے وہ یہ ہے کہ بائنری آپشنز کی ویب سائٹ (بروکر کی ویب سائٹ) پر ایک مفت اکاؤنٹ کھولنا ہے، پھر پیسے جمع کروانے ہیں، سرمایہ کاری کی رقم منتخب کرنی ہے، اور پیشین گوئی کرنی ہے کہ کچھ منٹوں یا گھنٹوں میں قیمت (مثلاً، امریکی ڈالر کا شرح مبادلہ) کہاں تک بڑھ جائے گی۔
وہاں پر دو انتخابات دستیاب ہیں: زیادہ یا کم۔ تجارت 1 منٹ سے 3 گھنٹوں (زائد المعیاد وقت) میں سے کسی بھی وقت تک جاری رہ سکتی ہے، اور آپ اس میں سے کوئی بھی وقت منتخب کر سکتے ہیں۔ اگر آپ کی پیشین گوئی ٹھیک ہوئی، تو آپ کی سرمایہ کاری تقریباً دگنی ہو جاتی ہے؛ اور اگر یہ غلط ہوئی تو، خیر، آپ اپنی سرمایہ کاری کی رقم کھو بیٹھتے ہیں۔
تو، اگر آپ میری ہدایت کی پیروی کرتے ہیں تو یہ حقیقی طور پر آپ کا کام بن جائے گا۔ اسے "تجارت" کہتے ہیں، اور جو شخص اس طریقے سے کام کرتا ہے، اسے "تاجر" کہتے ہیں۔ بطور تاجر، آپ کسی بھی وقت، کہیں سے بھی کام کر سکتے ہیں، بس آپ کو مستحکم انٹرنیٹ کنکشن کے ساتھ ایک کمپیوٹر درکار ہے۔ جیسا کہ آپ نے دیکھا، یہ کافی سیدھا سادھا کام ہے، 10 سال کی عمر کا بچہ بھی سمجھ جائے گا کہ یہ کس طرح کام کرتا ہے!
جب میں پوری طرح عمل کے بارے میں صاحب علم ہوئی، تو میں بہت خوش ہوئی کہ میں جانتی تھی کہ مجھے اسے اسی وقت آزمانا ہے ۔
میں نے Olymp Trade پر ایک مفت اکاؤنٹ اسی بروکر کے ہاں کھولا جس کے بارے میں وہ لڑکا اپنی کہانی بتاتا تھا۔ بعد میں، مجھے معلوم ہوا کہ واقعی ہی یہ نیٹ پر موجود بہترین بائنری آپشنز کے بروکرز میں سے ایک تھا۔
جب میں نے اپنا اکاؤنٹ کھول لیا، تو مجھے 1.25 کروڑ آزمانے یا مشق کرنے میں مدد فراہم کرنے کے لیے ڈیمو کریڈٹس میں ملے۔ یہ تمام لوگوں کے لیے بالکل مفت ہوتے ہیں۔
تو میں نے ان ورچوئل کریڈٹس سے تجارت کرنا شروع کر دی، اور صرف ایک گھنٹے میں، میں نے 1.40 کروڑ منافع کمایا! البتہ، یہ صرف ڈیمو کریڈٹس تھے، جبکہ میں اصل کیش کا انتظار کر رہی تھی۔ خیر، آپ ایسا کام پیسے جمع کروانے کے بغیر نہیں کر سکتے، اور Olymp Trade کے ساتھ یہ بھی کوئی مسئلہ نہیں ہے، کیونکہ آپ کے پاس پیسے جمع کروانے کے بہت سے انتخابات موجود ہیں ، جیسا کہ اہم کریڈٹ کارڈز (Visa یا MasterCard) اور ای-والیٹس۔
میں نے اسی دن اپنا پرانا Visa کارڈ استعمال کرتے ہوئے پیسے جمع کروائے، جو میں دکان پر کام کرتے وقت استعمال کرتی تھی۔ میں نے پہلے تھوڑی سی رقم جمع کروانے کا فیصلہ کیا، اور Olymp Trade کا یہ بڑا فائدہ ہے، کیونکہ آپ کم سے کم 1000 روپے سے تجارت کرنا شروع کر سکتے ہیں! خیر، یہ وہ رقم تھی جو ان حالات میں، میں خرچ کر سکتی تھی۔
میں نے بمشکل ایک گھنٹے کے لیے ہی تجارت کی تھی جب کہ میرے اکاؤنٹ کا بیلنس 3500 تک جا چکا تھا۔ یہ واقعی ہی ناقابل یقین بات تھی!!! میرا دل پھٹنے کو تھا، اور میں بمشکل ہی سانس لے پا رہی تھی! صرف ایک چیز جس کا میں سوچ سکتی تھی: خدا کا شکر! میں نے کر دکھایا!!!
میں اس رات بالکل بھی نہیں سوئی تھی، اور اگلے دن میرے اکاؤنٹ میں 12 ہزار آ چکے تھے۔ جی ہاں، یہ سچ ہے، 12 ہزار!!! صرف 1000 روپے سے جو میں نے ایک دن پہلے جمع کروائے تھے۔ میں یقین کرنے سے قاصر تھی!!! میں اپنے PC پر ہمیشہ کے لیے بیٹھ سکتی تھی، لیکن پھر بھی مجھے تھوڑی دیر سونے کی ضرورت تھی، تو میں اپنے بستر پر چلی گئی، جبکہ میرے لیے ہر قدم جدوجہد کی مانند تھا۔
جب میں تقریباً دن 12 بجے اٹھی، تو میں نے سب سے پہلے اپنے اکاؤنٹ میں لاگ ان کیا۔ 12 ہزار وہاں پر موجود تھے۔خواب نہیں تھا، پھر!
اگلے پورے دن تک میں پوری طرح اپنے PC سے جڑی رہی، اور آدھی رات کو میرا بیلنس 45 ہزار تھا!!! میرے خیال سے میں اس نمبر کو ہمیشہ یاد رکھوں گی، کیونکہ یہ میری پہلی سنجیدہ کامیابی تھی۔
دیکھیں، 45 ہزار - 12 ہزار سے باقی 33 ہزار بچتے ہیں، اتنے پیسے میں نے 12 گھنٹوں میں کمائے۔ میں نے اتنی رقم ایک دن سے کم عرصے میں کبھی نہیں کمائی تھی!
اس رات، بستر پر جانے سے قبل، میں نے اپنے Visa کارڈ پر 43 ہزار کا کیش نکلوانے کی درخواست کی۔ سونے سے قبل، میں ابھی بھی سوچ رہی تھی کہ آیا یہ حقیقت ہے۔۔۔
جب صبح مجھے اپنے فون پر ٹیکسٹ موصول ہوا تو میں نیند سے بیدار ہوئی۔ یہ میرا بینک تھا جو مجھے مطلع کر رہا تھا کہ میرے اکاؤنٹ میں 43 ہزار کریڈٹ ہوئے ہیں۔ 43 ہزار!!! بس ابھی ابھی میرے کارڈ پر آئے ہیں!!!
ایک دن قبل، موبائل کی ادائیگی اور Olymp Trade ڈپازٹ کے بعد، 1000 سے بھی کم پیسے بچے تھے۔ اور پھر 43 ہزار یہ کام کر گیا!!!
یہ بہت اچھا دن تھا، پچھلے کچھ سالوں میں سب سے اچھا دن۔
اگلے ہفتے، میں نے 280000 روپے سے زیادہ پیسے کمائے ، دو ماہ میں، 2240000+ مزید، دوسرے دو مہینوں میں، تقریباً 800000، اور پھر بالآخر 10600000 میں، میں ایک نئی نویلی مرسڈیز بینز خرید سکتی تھی!!! میرے خوابوں کی گاڑی، ایک خواب جو میں تقریباً بھلا چکی تھی۔۔۔
ہاں، مجھے کار کے لیے 2800000 کا قرض اٹھانا پڑا، کیونکہ کراچی میں کار کافی مہنگی تھی، لیکن میری کمائیوں کے لحاظ سے یہ کافی قابل تنظیم تھی۔ میں تھوڑے ہی عرصے میں قرض اتارنے کے قابل تھی۔
دیکھیں، میں یہاں مرسڈیز بینز کے ساتھ کھڑی ہوں۔ صحیح اسی دن جس دن میں نے اسے خریدا۔

اب، اس پوسٹ کو لکھتے وقت، میں اس سب کچھ کو یاد کرنے کی کوشش کر رہی ہوں۔۔۔ میں نے کس طرح اسے کر دکھایا؟ اور جواب کافی سادہ سا ہے: میں نے بس خود پر یقین کیا! اولاً، مجھے ایک موقع ملا، اور پھر میں نے یقین کیا کہ میں ویب پیج پر اس لڑکے کی طرح پیسے کما سکتی ہوں۔ اور بس یہی!
تو آپ کو یقین کرنے کی ضرورت ہے کہ آپ بھی اسے کرنے کے قابل ہو جائیں گے۔ یہ بہت اہم بات ہے، کیونکہ اس کے بغیر آپ کچھ بھی حاصل نہیں کر پائیں گے۔ کبھی بھی نہیں! اگر آپ اپنے آپ پر یقین نہیں کرتے، تو آپ یہ سوچنا شروع ہو جائیں گے کہ زندگی کے تمام بہترین لمحات گزر چکے ہیں۔ اور ایسا ہی ہو گا، اگر آپ اس طرح سوچتے رہتے ہیں۔۔۔
اگر آپ مایوس ہیں اور کسی بھی چیز یا شخص پر یقین نہیں کرتے، تو آپ اپنی زندگی بدل دینے والے موقعے کو تلاش نہیں کر پائیں گے۔
ایسے موقعے کو ہر جگہ پر تلاش کریں، آپ کے ارد گرد ہونے والے ہر واقعے میں، ملنے والے ہر شخص میں، نیٹ پر مطالعہ کرنے والی ہر کہانی میں۔۔۔بس ہر جگہ! ہمیشہ ان موقعوں کو استعمال کرنے کی کوشش کریں، یہ مکمل طور پر آپ کے ہیں! اور پھر آپ بالآخر کر دکھائیں گے!!!
کسی وجہ سے، میں ہمیشہ یقین رکھتی تھی کہ میں اپنے خوابوں کی گاڑی لینے کے قابل ہو جاؤں گی۔ اور میں نے اسے خریدا! میں نے پیسے بچا بچا کر، اسے نہیں خریدا، کیونکہ میرے پاس اسے خریدنے کے لیے کافی پیسے تھے۔ مجھے ایک آمدنی کا ذریعہ ملا ہے جو کبھی ختم نہیں ہو گا؛ بالکل ہی مختلف: یہ ہر لمحے زیادہ سے زیادہ پیسے کماتا ہے! اور ہاں، مجھے کسی باس کو کوئی رپورٹ کرنے کی بھی ضرورت نہیں ہے یا بیٹھنے کا موقع حاصل کرنے کے بغیر بہت دیر تک کام کرنے بھی ضرورت نہیں ہے، جیسا میں پہلے کرتی تھی۔
میں ایک دن میں اتنے پیسے کما لیتی ہوں جتنے میں ایک مہینے میں کمایا کرتی تھی۔ میں ناقابل یقین طور پر آزاد محسوس کرتی ہوں!!!
کیا یہ واقعی ہی معجزہ ہے؟ ہو سکتا ہے۔ لیکن ابھی بھی یہ ہوا ، تو یہ حقیقت ہے۔ میں نے بس ایک آرٹیکل پڑھا تھا، خود پر یقین کیا اور ایک فیصلہ کر لیا تھا۔ اس طرح میں نے کر دکھایا!
اوہ خیر، ابھی تک کے لیے کافی باتیں ہو گئیں، کیونکہ میں موضوع کو ختم کرنے والی ہوں۔۔۔

Comments

Popular posts from this blog

Snapfiles

DonationCoder

Update to Windows 10 Pro